Phoenix ! ~ Harry Potter Rpg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaEski ParşömenLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 V.Sınıflar

Aşağa gitmek 
5 posters
YazarMesaj
Lyonelina Mullendore
☼ Tılsım Profesörü ☼
☼ Tılsım Profesörü ☼
Lyonelina Mullendore


Mesaj Sayısı : 278
Doğum tarihi : 30/08/92
Yaş : 31
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 02/07/09

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
V.Sınıflar Left_bar_bleue100/100V.Sınıflar Empty_bar_bleue  (100/100)
Düello Gücü:
V.Sınıflar Left_bar_bleue0/0V.Sınıflar Empty_bar_bleue  (0/0)

V.Sınıflar Empty
MesajKonu: V.Sınıflar   V.Sınıflar Icon_minitimeCuma Tem. 24, 2009 7:57 pm

Konu: Nümeroloji
~ Profesör derse girer. Eski bilgileri yoklar.
~ Aritmansi tanımı yapılır.
Nümeroloji bilgilerinin gelecek veya gizli şeyler hakkında bilgi edinmeye yönelik olarak kullanılmasıyla ilgili alana ise aritmansi adı verilir.
~ Nümeroloji tanımı yapılır.
Nümeroloji Okültizm’in bir dalı olup, evrenin sayısal bir kurgu içerdiğini, evrendeki hiçbir şeyin rastlantıya dayanmadığını, her şeyin sayısal bir düzen içinde meydana geldiğini varsayar ve sayılarla ilgili çalışmalarla, evrendeki ve olaylardaki gizli yasa ve ilkeleri keşfetmeyi amaçlar.
~ İbranilerde Nümeroloji
Harflere nümerik değerler verilerek harflerle sayıların ilişkilendirilmesi alanında en yoğun çalışmaları Kabalistlerin yapmışoldukları bilinmektedir. İbrani alfabesini kutsal alfabe olarak gören Kabalistlere göre İbrani alfabesinin 22 harften oluşması bir rastlantı değildir. Fenike alfabesi gibi, bu alfabenin de 22 harften oluşmasında eski Mısır'ın hermetik etkisi olduğu sanılmaktadır.
~ Araplarda Nümeroloji
Aslında, Kabalistlerin 3 7 12 biçimindeki üç gruplu sistemi Yahudiler'e özgü değildir, eski Mısır, Fenike ve eski Etyopya'nın hiyeratik alfabe harflerinde ve Arap alfabesi harflerinde de uygulanmaktaydı. (Arap alfabesi de çok önceleri İbrani alfabesi harflerine denk düşen 22 harften oluşmaktaydı.) Harflere nümerik değerler vererek yapılan çalışmalar, İslam nümerolojisinde ebced hesabı ve cifr ilmi adıyla bilinir.
~ Soru : Sayıların seslerle eşleştirilmesi hangi toplum tarafından yapılmıştır?
~ Ödev : Ebced Hesabı Araştırması

Not: Bu ders sadece V.Sınıflariçindir. Bu yüzden sadece V.Sınıflar için ders açılmıştır.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Jennifer Eloise Parker

Jennifer Eloise Parker


Mesaj Sayısı : 285
Doğum tarihi : 17/12/93
Yaş : 30
Mücadele Tarafı : Yoldaş.
Sihirsel Soy : Melez.
Evcil Hayvanı : Jenny, Jen, Lois, Jenyse.
Kayıt tarihi : 13/06/09

V.Sınıflar Empty
MesajKonu: Geri: V.Sınıflar   V.Sınıflar Icon_minitimePtsi Tem. 27, 2009 1:54 pm

Her zaman sahip olduğum uyuşukluğumla, sabahın sıkıcılığını üstümden atmaya çalışıyordum. Kütüphaneye doğru adımlarımı hızlandırdım. Belki de iksir dersinde öğrendiğim karışımın süresini uzatmak için bir şeyler yapabilirdim. Genelde çabuk korkan bir cadı değildim; ancak her gün geçtiğim bu koridorların kasvetli havası beni geriyor ve sinirimi bozuyordu. Korkmayacaktım, bunu yapmayacaktım. Meydan okurcasına adımlarımı yavaşlattım. Kütüphaneye ulaştığımda, saçma takıntım yüzünden bayağı bir vakit kaybetmişti. Elime bir iksir kitabı geçirdim ve karıştırmaya başladım. Konu istediğim bir şey olunca, herkesten daha azimli olduğumu biliyordum.

Kütüphanede geçirdiğim süre içerisinde kelime yerindeyse ' hiç bir şey' bulamamıştım. İksirin etkisi güzeldi, hakkında daha fazla bilgi olmalıydı. Bu çok mantıksızdı. Hakkında bu kadar az şey olması. Bakışlarım bir anda yasak bölgeye kaydı. Ne yapacağımı çok iyi biliyordum. Zihnim, bana saate bakmamı hatırlattı. İsteksiz hareketle kolumu kaldırdım, derse geç kalmıştım. Asamın bir hareketiyle tüm kitapları yerine koydum, kütüphane görevlisinin ne araştırdığımı anlayıp, profesörlere söylemesini istemiyordum. Zaten çok boşboğaz bir kadındı. Aritmansi kitaplarımın çantamda olduğundan emin olduktan sonra, o uyuz koridorlarda yürümeye başladım. Ders sıkıcıydı. Nümeroloji imiş. Ne işime yarayacaktı ki bu? Bir de sihir dünyasının bu işkenceyi sadece V. sınıflara lâyık görmesi ayrı bir meseleydi ki, bununla sinirimi bozmak istemiyordum. Profesör, derse girdiğinde öğrencilere soru sordu. Bu bir çeşit yoklama gibiydi, kimin iyi olup olmadığını anlamak için. Tanrı' ya şükrediyordum, beni kaldırmamıştı. Profesörün sesi derslikte yankılanmaya başladı. ''
Nümeroloji bilgilerinin gelecek veya gizli şeyler hakkında bilgi edinmeye yönelik olarak kullanılmasıyla ilgili alana ise aritmansi adı verilir.''
Kitaptakinin aynısıydı. Profesöre bakmıyordu. Kitaptan söylediklerini takip ediyordu. '' Nümeroloji
Okültizm’in bir dalı olup, evrenin sayısal bir kurgu içerdiğini,
evrendeki hiçbir şeyin rastlantıya dayanmadığını, her şeyin sayısal bir
düzen içinde meydana geldiğini varsayar ve sayılarla ilgili
çalışmalarla, evrendeki ve olaylardaki gizli yasa ve ilkeleri
keşfetmeyi amaçlar.''
Ne sıkıcı bir dersti bu? Bir süre kendimi dinlemeye zorladım ama başaramadım. En sonunda önümdeki parşömene bir şeyler karalamaya başladım. Değişik şekillerle Jennifer falan yazıyordum. Profesör, hâlâ bir şeyler söylüyordu. Yumuşak sesin açıkladığı kelimeleri kitaptakilerle eşleştirdim. İbranilerde Mümeroloji. Ders sonunda bitmişti. Profesör bir şeyler söyledikten sonra herkes kağıdına bir şeyler not almıştı. Yanımdakinin kağıdına baktım, ~ Soru : Sayıların seslerle eşleştirilmesi hangi toplum tarafından yapılmıştır? Ödev : Ebced Hesabı Araştırması. Aynısını ismimle dolu kağıda geçirdim. Şu parşömene bakan bir insan, bu nasıl bir egoistlik derdi herhâlde. Sırıtarak hızla sınıftan uzaklaştım. Kütüphanede yarım kalan işimi halletmem gerekiyordu.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sophia Widmore
Ravenclaw V. Sınıf
Ravenclaw V. Sınıf
Sophia Widmore


Mesaj Sayısı : 1716
Doğum tarihi : 22/10/93
Yaş : 30
Sihirsel Soy : Safkan.
Kayıt tarihi : 15/06/09

Bilgiler
Quidditch Mevkiî: Takım Kaptanı & Kovalayıcı
Rpg Puanı:
V.Sınıflar Left_bar_bleue98/100V.Sınıflar Empty_bar_bleue  (98/100)
Düello Gücü:
V.Sınıflar Left_bar_bleue0/0V.Sınıflar Empty_bar_bleue  (0/0)

V.Sınıflar Empty
MesajKonu: Geri: V.Sınıflar   V.Sınıflar Icon_minitimeSalı Ağus. 04, 2009 8:39 am

" Hangi derse gireceğiz, Loalei? "
" Ihm, kötü haber Madestie. Aritmansi ve geç kalmak üzereyiz. "

Hazırlıklarımı tamamlayıp, zindanlardan yukarı çıkmak beş dakikamı aldı. Aslında bu kadar hızlı olmayı planlamıyordum ama şartlar bunu gerektirdi. Bir derse daha geç kalırsam kesinlikle uyarı alacaktım çünkü. Gece ödevlerimi yapıyor olmaktan nefret ediyorum. Sabaha şiş gözlerle uyanıyordum. Bu konuda en hoşnut olmadığım şey olduğunu itiraf etmeliyim. Güzelliğime düşkün değilim ama bakımsız biri olarak görülmekten de hiç hoşlanmıyorum. Beşinci sınıf öğrencisiyim, ne de olsa artık. Dönemin bitmesine az bir zaman kaldığını hesaba katarsak altıncı sınıf bile olmuş olabilirim. İlginin üzerime toplanmasından nefret ederim. Şiş gözlerimde bunu sağladığından onlardan da nefret ediyorum.
Hayat neden adil değil? diye sordum yine kendime. Neden insanlar hep karşılarındakileri yargılar bakışlar atıyor? diye yada. Ama cevabını bir türlü bulamadığım bu sorular kafamı yeterince karıştırıyordu. Bazen sadece haya aleminde yaşamanın ne güzel olduğunu fark ediyorum. Dalıp gitsek ve tüm istediklerimi görsek... Onu görmek bile beni rahatlatıyor. Bunun bilincindeyim. Geceleri yatarken bir konuya odaklanıyorum ve onu görüyorum rüyamda. Bu bir güç müydü?
Koşuşturmam fayda sağlamıştı ve geç kalmamıştım. Ne kadar sevindiğimi yüzümdeki gevrek gülümsemeden herkes anlayabilirdi. Boş bir sıra bulup oturdum. Tabii ki yan sıraya da Madestie. Son zamanlarda ondan ayrılmıyordum. Geçirdiğim nöbetleri bilen tek kişi olmasının etken olduğunu sanıyordu ama ben onu gerçekten çok seviyordum. Onu bir kardeş olarak görüyordum. Bana şefkat gösteren, sımsıcak bir kalbi olan iyi bir arkadaş. Bir Slytherinliden bekleyemediğiniz kadar insandık hepimiz. Aslında dışarıdan nasıl göründüğümüz umrumuzda değildi. Biz hep böyle olacaktık.
Profesör bizden az sonra derse girdi ve geçmişin tekrarını yaptı. Sanki daha önce bu dersi görüyormuşuz gibi, geçmişin tekrarını yapması komiğime gitmişti ve bir kaç dakika güldüm. Profesörün imalı bakışlarına aldırmadan güldüm. Çok zevkli geçiyordu ders benim adıma. Konu çok karışık olsa da ve bu tür derslerden zevk almasamda hoşnuttum bu gün. Sıkılmıyordum. Profesörün sorduğu sorunun cevabını ve ödevin konusunu parşömenime yazdım. Ödevi akşam bitirip sabaha masasına koyacaktım. Bu durumda yine sabahlayacaktım ama pek de umrum değildi artık. Alışmıştı bünyem. Fark ettiğim gibi tek kusur gözlerimdeki şişlikti.

Spoiler:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Jenny Ivy Ollen

Jenny Ivy Ollen


Mesaj Sayısı : 64
Mücadele Tarafı : Karanlık
Sihirsel Soy : Safkan
Evcil Hayvanı : Jenn
Kayıt tarihi : 20/07/09

V.Sınıflar Empty
MesajKonu: Geri: V.Sınıflar   V.Sınıflar Icon_minitimeSalı Ağus. 04, 2009 8:54 pm

Akşamdı.Herkes akşam yemeğinden
kalkmış, yemeğin verdiği uyuşuklukla yatakhanelerine çıkıyordu.Jenny da tam
büyük salon çıkıyorduki bir ses duydu.Bir ulumaydı.Meraklanmıştı.Uluma sesinin
götürdüğü yere gitti.Ama bunu bilinçli yaptığından emin olamıyordu.Sanki biri
onu kontrolü altına almıştı.İçinde birazda gitme isteği vardı.Okuldan çıkmış,
yasak ormana doğru gidiyordu.Gidiyordu, gidiyordu ve gidiyordu.Okuldan iyice
uzaklaşmıştı ki bir çıtırtı sesi duydu.Çok uzakta değildi.İyice korkmaya
başlamıştı.Asasıda yanında değildi.



''Güvendesin.Hiçbir şey olmayacak.Güvendesin.Güvendesin..''


diye geçirdi
içinden kendini bu düşündüklerine inanmaya zorlayarak.




Çatırtı
artık daha yakından geliyordu.Azula'nın korkusu dahada kabarmıştı.Ses gittikçe
yakınlaştı, yakınlaştı ve yakınlaştı.Sonunda bu çatırtının sebebi ortaya çıktı.Bir
kurtadamdı.Simsiyahtı.2.50 boylarındaydı.Tüyleri ay ışığında parlıyordu.Gözleri
kıpkırmızıydı.Küçük bir hırıltı çıkararak Jenny'nin üzerine doğru yürümeye
başladı.Jenny koşmak için hazırlandı.Bir yandan da asasın bir ihtimal yanında
olabileceğni düşünerek ceplerini yokluyordu.Derin bir soluk alarak koşmaya
başladı.Kurtadamdan yüksek bir uluma sesi duyuldu.Jenny onun peşinden geldiğini
ayaklarının yere bastığı zaman çıkardığı sesten anlayabiliyordu.Uzun süre
koştu.Koşmaktan ciğerleri yanmıştı.Sonunda pes edip bir ağacın arkasına
saklandı.Bir yandanda soluklarının duyulmaması için çaba sarfediyordu.Kurtadam
şimdi Jenny'nin saklandığı ağacın yanındaki ağacın yanında
duruyor, Jenny'nin nerede olduğunu tespit etmeye çalışıyordu.Jenny'nin soluk
seslerinin duyurmama çabası dahada artmıştı.Kurtadamın onun saklandığı ağaca
doğru yaklaştığını hissedebiliyordu.



''Hiçbir şey olmayacak...Güvendesin.Sen dünyanın en güvenli okul sınırları
içerisindesin..''



diye düşünerek kendini
avutmaya çalışıyordu bir yandan.



Kurtadamın ayaksesleri artık
dahada yakından geliyordu.Birden Azula'nın sevimli sesi çınladı.



''Jenny, artık uyanmalısın
sabah olduuuu!!!!''



Bu sözlerden sonra
rahatlamıştı.Belliki bir rüya görmüştü.Hayır hayır bi rüya olamazdı bu.Bir
kabus.



Kalktı, üstüne herzamanki
gibi cüppesini geçirdi, yatakhanesinden çıktı.Azula'da peşindeydi.Azula ile bir
süre yürüdükten sonra ayrıldılar.



Her zamanki üşengeç
haliyle aritmasi dersliğine doğru yürümeye başladı Jenny.Çıkacağı merdiven
masamak sayısını düşünmemeye çalışıyordu.Düşüncelerini dün gece gördüğü rüyaya
vermişti.



Aritmasi dersliğine
vardığında rüyasını kafasından uzaklaştırmayı başarmıştı.Her zamanki sırasına
oturdu ve profesörü beklemeye başladı.Tam uyuyacakken profesör içeri
girdi.Artık ders başlıyordu.İlk önce önceki dersi hatırlamak amaçlı öğrencilere
sorular sordu.Bir tür sözlüydü.Jenny kalkmadığı için memnundu.Kafasını birde bu
sözlüye yoramazdı.



‘’Nümeroloji bilgilerinin gelecek veya gizli şeyler hakkında bilgi
edinmeye yönelik olarak kullanılmasıyla ilgili alana ise aritmansi adı
verilir.’’




diye yeni ders konusuna giriş yaptı profesör.Jenny bu dersi sever ve
ilgi çekici bulurdu.Ama bu konu nedense Jenny’e pek ilginç gelmemişti.Gece
gördüğü rüyayı daha ilginç bulmuştu çünkü.



‘’ Nümeroloji Okültizm’in bir dalı olup, evrenin sayısal bir kurgu
içerdiğini, evrendeki hiçbir şeyin rastlantıya dayanmadığını, her şeyin sayısal
bir düzen içinde meydana geldiğini varsayar ve sayılarla ilgili çalışmalarla,
evrendeki ve olaylardaki gizli yasa ve ilkeleri keşfetmeyi amaçlar.



Böylece aritmansinin
tanımında geçen ‘’Nümeroloji’’ kelimesininde tanımı yapmış oldu Profesör.Ama
Jenny bir türlü kendini derse veremedi.Aklında hep gece gördüğü rüya vardı.Bu
rüyanın anlamını çözmeliydi.Gizemli şeyleri çözmeyi çok sever ve bu konuda da iyi olurdu her zaman.



‘’ ~ İbranilerde Nümeroloji
Harflere nümerik değerler verilerek harflerle sayıların
ilişkilendirilmesi alanında en yoğun çalışmaları Kabalistlerin yapmışoldukları
bilinmektedir. İbrani alfabesini kutsal alfabe olarak gören Kabalistlere göre
İbrani alfabesinin 22 harften oluşması bir rastlantı değildir. Fenike alfabesi
gibi, bu alfabenin de 22 harften oluşmasında eski Mısır'ın hermetik etkisi
olduğu sanılmaktadır.
~ Araplarda Nümeroloji
Aslında, Kabalistlerin 3 7 12 biçimindeki üç gruplu
sistemi Yahudiler'e özgü değildir, eski Mısır, Fenike ve eski Etyopya'nın
hiyeratik alfabe harflerinde ve Arap alfabesi harflerinde de uygulanmaktaydı.
(Arap alfabesi de çok önceleri İbrani alfabesi harflerine denk düşen 22 harften
oluşmaktaydı.) Harflere nümerik değerler vererek yapılan çalışmalar, İslam
nümerolojisinde ebced hesabı ve cifr ilmi adıyla bilinir.‘’



Diye İbranilerde ve Araplarda olan nümerolojiyi açıkladı
Profesör.Çoğu kişi bu dersten zevk almamış görünümündeydi.Bu günlük Jenny’de o
kişilerin arasındaydı.Ayrıca bir kelime bile not alamamıştı.Kendini çok
rahatsız ve huzursuz hissediyordu.Ne olurdu sanki o aptal rüyayı görmeseydi?Bu
tür şeylere takılmaktan ve kafasını boş yere yormaktan nefret ediyordu.



Profesör ödevi
verdi.



‘’ ~ Soru : Sayıların seslerle eşleştirilmesi hangi toplum
tarafından yapılmıştır?
~ Ödev : Ebced
Hesabı Araştırması’’






Jenny ödevini defterinin arkasına tüy kalemiyle
çiziktirdi.Genellikle özenle yazardı ama bu genel ve sıradan bir gün değildi
onun için.Aritmansi sınıfında işi bittikten sonra ruhsuz bir şekilde ,
Slytherinli bir kıza çarparak ve kızın ağzında kendi ismini küfürle karışmış
bir şekilde duyarak, en önemlisi buna aldırmayacak kadar bitkin olarak sınıftan
çıktı.



*


*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Aqua Ashlynn Crishert

Aqua Ashlynn Crishert


Mesaj Sayısı : 63
Doğum tarihi : 06/08/92
Yaş : 31
Mücadele Tarafı : Karanlık Yan
Sihirsel Soy : SaFKann
Kayıt tarihi : 26/07/09

V.Sınıflar Empty
MesajKonu: Geri: V.Sınıflar   V.Sınıflar Icon_minitimeCuma Ağus. 07, 2009 12:44 pm

Dersliğe adımımı attığımda arkamı dönerek koşa koşa gitme isteğime hakim oldum. Ayaklarımı sürüye sürüye bir sıraya gittim ve oraya oturdum. Yapacak birşeyim yoktu bu derse girmek zorundaydım. Kendim için..
Profesör zaman kaybetmek istemiyordu ve direk derse başlamayı seçti.
''Nümeroloji bilgilerinin gelecek veya gizli şeyler hakkında bilgi edinmeye yönelik olarak kullanılmasıyla ilgili alana ise aritmansi adı verilir.''
''E, Bunu zaten biliyorum'' diye düşündüm. Derse girmeden önce kitapları biraz karıştırırdım. Her ne kadar benden beklenmeyen bir durumsa bile..
Aynı tekdüze ses tonuyla devam etti:
''Nümeroloji Okültizm’in bir dalı olup, evrenin sayısal bir kurgu içerdiğini, evrendeki hiçbir şeyin rastlantıya dayanmadığını, her şeyin sayısal bir düzen içinde meydana geldiğini varsayar ve sayılarla ilgili çalışmalarla, evrendeki ve olaylardaki gizli yasa ve ilkeleri keşfetmeyi amaçlar.''
Yine kitabın aynısıydı. Anlaşılan ilginç bir ders olmayacaktı. Defterimi çıkardım ve yazılanları not aldım. Profesör asasıyla tahtaya vurdu ve tahtaya yazılar yazılmaya başladı. Gözlerim o kadar iyi seçmiyordu. Görmek için gözlerimi iyice kısmak zorunda kaldım. Tahtada ibranilerde ve araplarda Nümeroloji'den bahsediyordu.
Defterime aynen not aldım. Şimdi defterimi elime aldım ve bir kez daha yazdıklarımı okumaya başladım.
İbranilerde Nümeroloji:
Harflere nümerik değerler verilerek harflerle sayıların ilişkilendirilmesi alanında en yoğun çalışmaları Kabalistlerin yapmışoldukları bilinmektedir. İbrani alfabesini kutsal alfabe olarak gören Kabalistlere göre İbrani alfabesinin 22 harften oluşması bir rastlantı değildir. Fenike alfabesi gibi, bu alfabenin de 22 harften oluşmasında eski Mısır'ın hermetik etkisi olduğu sanılmaktadır.
Araplarda Nümeroloji:
Aslında, Kabalistlerin 3 7 12 biçimindeki üç gruplu sistemi Yahudiler'e özgü değildir, eski Mısır, Fenike ve eski Etyopya'nın hiyeratik alfabe harflerinde ve Arap alfabesi harflerinde de uygulanmaktaydı. (Arap alfabesi de çok önceleri İbrani alfabesi harflerine denk düşen 22 harften oluşmaktaydı.) Harflere nümerik değerler vererek yapılan çalışmalar, İslam nümerolojisinde ebced hesabı ve cifr ilmi adıyla bilinir.
Okumamı bitirdiğimde defteri sıraya bıraktım. Ne berbat ve sıkıcı diye inledim. Heralde bugünlerde en sıkıldığım ders anlarından birini yaşıyordum. Tahmin ettiğim kadar da ilgimi çekmemişti bu ders. Profesör bana uyarırcasına bakıp sorusunu sordu.
''Sayıların seslerle eşleştirilmesi hangi toplum tarafından yapılmıştır?''
Neydi? Bir yerlerde okumuş olduğuma emindim. Neydi? Neydi? ''Şey..'' diye geveledim önce biraz ağzımda sonra deminki cümlelerden birini söyleyiverdim. ''Eski Mısır'da.''
Haklımıydım? Galiba.. Zil çalıp dışarı çıktığımda derin bir 'oh' çekmekten kendimi alamadım...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Spoiler:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
V.Sınıflar
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» 5. Sınıflar
» II. Sınıflar
» III. Sınıflar
» IV. ve V. Sınıflar
» I. ve II. Sınıflar

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Phoenix ! ~ Harry Potter Rpg ::  ||| Başlangıç :: RPG Dışı :: İlan Panosu Geçmişi-
Buraya geçin: