| ~ Yeni Site Kurgusu | |
|
+17Agnes D'onche John Michael Mc'Dark Lestat Audrica Kimberly D'moure Jesusa Ortiz James Dean Caliente Doañzel Asjuëd Sylvain Solent Marguerita Deschanteh Asana Qinghai Beatrice DeGarcia Arutha ConDoin Ulfhedin Faborg Adele Nastya Belcourt Jaiden Matthias Rainhard William Theodore Woodcomb Archill Thomas Caliente 21 posters |
|
Yazar | Mesaj |
---|
Marguerita Deschanteh Gryffindor IV. Sınıf
Mesaj Sayısı : 63 Doğum tarihi : 31/12/95 Yaş : 28 Mücadele Tarafı : Arafta. Duruma bakar. Ona göre değişir. Sihirsel Soy : Pureblood. Evcil Hayvanı : Flame. Severim ben onu. İkimizde dişi ve kedigillerdeniz. :B Kayıt tarihi : 31/05/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (85/100) Düello Gücü: (0/0)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 3:20 pm | |
| Ozaman geniş bir halka oluşturulabilir. Gizli gruplar mesela. O ikişiyi koruyyan. Yani şöyle;
Seçilmiş kişi - En Yakınları - Hogwarts Koruması - Sihir Bakanlığı - Gizli Örgütler - Örgüt üyesi Yakını gibi felan felan. | |
|
| |
Beatrice DeGarcia Slytherin II. Sınıf
Mesaj Sayısı : 102 Mücadele Tarafı : Ne tarafı? Kimin tarafı? Kim? Ne zaman? Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Ayberk Kayıt tarihi : 03/06/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (65/100) Düello Gücü: (30/60)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 3:28 pm | |
| (: Belki bana kızacaksın muhalefetimden ama işte zaten seçilmiş kişi ve onun çevresindekilere geliyor yine olay ve o halkanın dışında kalanlar oluyor mutlaka. Açıkçası bana sitenin intiharı gibi geliyor seçilmişler, şahsi fikrim tabi. O yönde bir kurgu oluşturulursa da yazmaktan eğlendiğim sürece buradayım yine (:
Büyücülerin vaatleriyle kurtadamları yakınlarında tutma çabalarına gittikçe ısınmaya başladım bu arada. Çok entrika döndürülebilir. Çünkü vampirler de kurtadamlar da asla büyü gücüne ulaşacaklarının teminatını veremez ama büyücülerün yanında yer alanlara büyücülerün bir güzelliği olabilir, hatta vampirler de bu guruba dahil edilip daha karışık bir kurgudan da söz edilebilir. | |
|
| |
Sylvain Solent Slytherin V. Sınıf
Mesaj Sayısı : 99 Mücadele Tarafı : Düşünceleri. Sihirsel Soy : Safkan. Evcil Hayvanı : 13 adında bir kedi. Kayıt tarihi : 10/06/09
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (99/100) Düello Gücü: (0/0)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 3:31 pm | |
| Açıkçası hepsini okumadım ama eğer vampirlere ve kurtadamlara büyü gücü kazandırılmak isteniyorsa bunun bir götürüsü de olmalı diye düşünüyorum. Sonuçta bir vampir zaten muhteşem güzelliği ve şehvetiyle bir büyücüyü pek ala baştan çıkarabilecek bir yapıya sahiptir ki kurtadamların da kudretleri ve çeviklikleri zaten büyücülerden kat be kat daha üstün. Bu durumda büyücülerin sadece asaları ve büyü güçleri kalıyor. Eğer ki bu iki büyülü yaratığa büyü gücü kazandırılırsa bir yerden de götürüsü olması lazım, büyücülerin de büyüce dünyada varlığını sürdürebilmek için. Mesela büyü gücüne sahip olan kurtadamlar, kurtadamlığın getirdiği güçlerinin birazını kaybedebilirler. Vampirler de vampir özelliklerini kaybedebilir diye düşündüm ama bu sanırım vampir olmayı sevmeyen vampirler için bulunmaz hint kumaşı gibi bi' şey olur. Yani demem o ki; eğer bunlar gibi güçlü yaratıklara büyü gücü kazandırılacaksa mutlaka bir götürüsü olmalı ki diğerleri de büyüce dünyada varlığını devam ettirebilsin. | |
|
| |
Arutha ConDoin Slytherin V. Sınıf
Mesaj Sayısı : 73 Doğum tarihi : 04/10/95 Yaş : 28 Mücadele Tarafı : karanlık Sihirsel Soy : safkan Evcil Hayvanı : siyah bir kedi. Kayıt tarihi : 19/05/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Tutucu Rpg Puanı: (98/100) Düello Gücü: (0/0)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 3:33 pm | |
| - Sylvain Solent demiş ki:
- Açıkçası hepsini okumadım ama eğer vampirlere ve kurtadamlara büyü gücü kazandırılmak isteniyorsa bunun bir götürüsü de olmalı diye düşünüyorum. Sonuçta bir vampir zaten muhteşem güzelliği ve şehvetiyle bir büyücüyü pek ala baştan çıkarabilecek bir yapıya sahiptir ki kurtadamların da kudretleri ve çeviklikleri zaten büyücülerden kat be kat daha üstün. Bu durumda büyücülerin sadece asaları ve büyü güçleri kalıyor. Eğer ki bu iki büyülü yaratığa büyü gücü kazandırılırsa bir yerden de götürüsü olması lazım, büyücülerin de büyüce dünyada varlığını sürdürebilmek için.
Mesela büyü gücüne sahip olan kurtadamlar, kurtadamlığın getirdiği güçlerinin birazını kaybedebilirler. Vampirler de vampir özelliklerini kaybedebilir diye düşündüm ama bu sanırım vampir olmayı sevmeyen vampirler için bulunmaz hint kumaşı gibi bi' şey olur. Yani demem o ki; eğer bunlar gibi güçlü yaratıklara büyü gücü kazandırılacaksa mutlaka bir götürüsü olmalı ki diğerleri de büyüce dünyada varlığını devam ettirebilsin. alkışlıyorum.iyi bir fikir ^^ | |
|
| |
Misafir Misafir
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 3:34 pm | |
| Vampirler, kurt adamlar nasıl aşacaklar Hogwarts'ın kadim sihirlerini? |
|
| |
Beatrice DeGarcia Slytherin II. Sınıf
Mesaj Sayısı : 102 Mücadele Tarafı : Ne tarafı? Kimin tarafı? Kim? Ne zaman? Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Ayberk Kayıt tarihi : 03/06/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (65/100) Düello Gücü: (30/60)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 3:40 pm | |
| Böyle bir savaşta büyücülerin güçsüz kalacakları bir gerçek, o yüzden ekstra bir korumanın gerekliliğinden bahsettim. Götürüler de bir çözüm, yani seçimin kayıplar getirmesi, belli güçlerini kaybetmeleri... Ama hangi güçleri, kurt adam ve vempirlerin farklı başlıklar altında toplanacak güçleri yok ki bir kısmını kaybetmelerinden söz edelim. Biri vampir olduğu için güçlü diğeri kurtadam olduğu için. Ek bir şey yok ki ellerinden alalım.
Bu büyü güçlerini elde etme olayını şehir efsanesi gibi bir kalıba sokmak da çözüm olabilir belki, inananlar ve inanmayanlar. böylece büyücüleri merkeze koyup vampir ve kurt adamları içlerinde inanlar ve inanmayanlar olarak ikiye bölebiliriz.
Çok konuşuyorsam bir bana çok konuşuyorsun desin (:
*ıska. Sadece Hogwarts olması şart değil ki dışarı da da büyücüler var. Orası nispeten korunaklı bölge... | |
|
| |
Doañzel Asjuëd Gryffindor V. Sınıf
Mesaj Sayısı : 80 Mücadele Tarafı : Yok. Kayıt tarihi : 11/05/09
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (100/100) Düello Gücü: (30/60)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 3:43 pm | |
| Vampirler muhteşem olmasınlar. İğrenç, tiksindirici özellikleri olsun. Aksi taktirde karakter sahipleri sıkılır bence. Klanlar olsun, bilmem bahsedilmiş miydi? Hatta klanların birbirine karşı düşmanlığı da olabilir. Vampir veya kurtadamların büyü gücü bence olmamalı. Karanlık Büyücülerden, büyü satın almalılar. (Muskalar büyü torbaları vesaire.) Kara Büyücüler, büyü satıcılar diye de tiplemeler çıkar. Bence.
| |
|
| |
Jaiden Matthias Rainhard Gezgin
Mesaj Sayısı : 66 Doğum tarihi : 03/05/90 Yaş : 34 Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Bembeyaz bir baykuş. Kayıt tarihi : 28/05/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (100/100) Düello Gücü: (0/0)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 6:15 pm | |
| Evet vampir-kurtadam kurgusu yıllarca, çok yapıldı o yüzden fazla çekici olmaları sıkıcı olacaktır. | |
|
| |
Beatrice DeGarcia Slytherin II. Sınıf
Mesaj Sayısı : 102 Mücadele Tarafı : Ne tarafı? Kimin tarafı? Kim? Ne zaman? Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Ayberk Kayıt tarihi : 03/06/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (65/100) Düello Gücü: (30/60)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 6:16 pm | |
| | |
|
| |
Jaiden Matthias Rainhard Gezgin
Mesaj Sayısı : 66 Doğum tarihi : 03/05/90 Yaş : 34 Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Bembeyaz bir baykuş. Kayıt tarihi : 28/05/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (100/100) Düello Gücü: (0/0)
| |
| |
Beatrice DeGarcia Slytherin II. Sınıf
Mesaj Sayısı : 102 Mücadele Tarafı : Ne tarafı? Kimin tarafı? Kim? Ne zaman? Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Ayberk Kayıt tarihi : 03/06/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (65/100) Düello Gücü: (30/60)
| |
| |
James Dean Caliente Gryffindor VI. Sınıf & Sınıf Başkanı
Mesaj Sayısı : 1364 Doğum tarihi : 24/12/90 Yaş : 33 Mücadele Tarafı : Keyfine göre. Sihirsel Soy : Melez. Kayıt tarihi : 14/05/09
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Kovalayıcı Rpg Puanı: (100/100) Düello Gücü: (30/60)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 8:08 pm | |
| Bence bilinen bir kurgu üzerinden gitmemiz en doğrusu. Bir önceki kurgu orjinal bir kurguydu ve sonuç ortada. Çok güzel yazılmış olmasına rağmen pek rağbet olmadı. Klasik kurguların daha çok ilgi-alaka gördüğünü düşünüyorum.
Şu tartıştığımız soruna gelince. Simyacıların raslantı eseri keşfettiği bir karışım düşünüyoruz. Bu karışım vampirler ve kurtadamlara büyü gücü verebilecek. Vampirler ve kurtadamlarla büyücülerin canları pahasına koruyacağı bu karışımı almaya çalışacaklar. | |
|
| |
Beatrice DeGarcia Slytherin II. Sınıf
Mesaj Sayısı : 102 Mücadele Tarafı : Ne tarafı? Kimin tarafı? Kim? Ne zaman? Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Ayberk Kayıt tarihi : 03/06/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (65/100) Düello Gücü: (30/60)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 8:25 pm | |
| Şöyle bir sorun var karışımın bilgisine, hikmetine vs. tüm büyücüler sahipse bu büyücüleri çok savunmasız bırakacak bir kurgu olur çünkü hogwarts ve öğrenciler var ortada, henüz kendini savunamayacak kadar güçsüzler; yok sadece bir grup büyücü söz konusuysa da grup dışında kalanları bir süre sonra kurgudan düşürecektir. Bu görüşteyim. | |
|
| |
Jesusa Ortiz Slytherin V. Sınıf
Mesaj Sayısı : 43 Sihirsel Soy : Melez. Evcil Hayvanı : Cılız kedi Luz. Kayıt tarihi : 27/05/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (100/100) Düello Gücü: (0/0)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 8:31 pm | |
| Kimin yazdığını unuttum; ama üstte belirtilmiş olan yaratıkların büyü satın alma fikrini çok hoş buldum ben. Eğer bu tek bir formülde, sadece bir karışımda yatıyorsa aynen Beatrice'in üstte söylediği sıkıntıları ortaya çıkarır. Ama eğer çok değişik ve ufak ufak tılsımlar bir çeşit karaborsa ticaretine dökülürse, bu daha çok kurguya kapı açar diye düşünüyorum. | |
|
| |
Kimberly D'moure Gryffindor VI. Sınıf
Mesaj Sayısı : 111 Doğum tarihi : 30/08/93 Yaş : 30 Sihirsel Soy : Muggle Doğumlu Kayıt tarihi : 22/05/11
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 9:44 pm | |
| Arkadaşlar kurguda şu anlık zaten vampir ve kurtadamlar büyü kullanamayacaklar. Şöyleki bu simya formülü çok zor ve onu elegeçirmeleride çok zor. Çünkü şu anda büyüleri yok ve büyücüler onu büyük büyülerle saklamış durumda olacaklar. Yani anlayacağınız kurgunun ilerleyen zamanlarına kadar vampir ve kurtadamlarda büyü gücü olmayacaktır. Kurgu ilerledikçe zaten yan kurgular ve yeni fikirlerle yan etkileri veya büyücülere verilebilecek ayrı bir koruma getirilebilir. Lakin buna sebep olucak gene bizim rol oyunlarımızdır. Kısaca bu ana kurgu üzerinden yapılan rol oyunları kurgunun ilerleyişini belirler. Umarım derdimi anlatabildim. ^^ | |
|
| |
Sylvain Solent Slytherin V. Sınıf
Mesaj Sayısı : 99 Mücadele Tarafı : Düşünceleri. Sihirsel Soy : Safkan. Evcil Hayvanı : 13 adında bir kedi. Kayıt tarihi : 10/06/09
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (99/100) Düello Gücü: (0/0)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 9:51 pm | |
| Peki kurgu direkt olarak simya formülünü ele geçirmelerinden başlamayacaksa bizden kurgu için istediğiniz şey ne peki? Nasıl elde edecekleri falan mı ya da vampirlerin ve kurtadamların özellikleri? | |
|
| |
Kimberly D'moure Gryffindor VI. Sınıf
Mesaj Sayısı : 111 Doğum tarihi : 30/08/93 Yaş : 30 Sihirsel Soy : Muggle Doğumlu Kayıt tarihi : 22/05/11
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Paz Haz. 05, 2011 11:54 pm | |
| Aslında sizden istediğimiz katılım olabilir. Yani kurgu hakkında görüşleriniz veya şu kısmını değiştirip şu şekilde yazsak daha hoş olur diyebilmeniz. Kısacası kurguyu birazda sizin şekillendirmeniz. Yani tamam elbet bir simya formülü var ve vampirler-kurtadamlar bunu öğrendiler. Şimdi yapacakları onu aramak olacak. Mesela o formülü nasıl saklayabiliriz veya Hogwarts'la bu kurgunun bağlantısı nasıl sağlanabilir, vampirler-kurtadamlar bu formülü ne şekilde arıyabilir, aralarında ki düşmanlık ne şekilde bir mücadeleye dönüşebilir, gibi şeyler. Bunun dışında katılım ne şekilde olur . Kurguda şurası çok sırıtmış dediğiniz bir yer var mı? Sorumuz aslında bu gibi şeyler. Zaten kurgu yazılıp genel hatlarıyla yayınlanmasının ardından önceden de dediğim gibi onun devamını getirecek olan bizleriz. Sadece başına bakan her üyenin bu kurgu üzerinden aklına bir kurgu gelebilmesi veya karakter oluşturabilmesi bizim amacımız. Tabiki sizin fikirleriniz olmadanda o seviyeye ulaşmak çok zor. ^^ Kısaca tek bir gruba veya kişiye bağlı kalmaktansa kurguyu bütün siteye yaymayı düşünüyoruz ve bunu yapabilmek içinde bütün sitenin fikirlerine ihtiyaç duyuyoruz. ^^ | |
|
| |
Beatrice DeGarcia Slytherin II. Sınıf
Mesaj Sayısı : 102 Mücadele Tarafı : Ne tarafı? Kimin tarafı? Kim? Ne zaman? Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Ayberk Kayıt tarihi : 03/06/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (65/100) Düello Gücü: (30/60)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Ptsi Haz. 06, 2011 12:04 am | |
| Öncelikle bu politik ve gurur okşayıcı konuşmadan ötürü teşekkür ederiz ^^
Gücün simya formülü aracılığıyla elde edilebilir olması kurgunun kesinleşmiş kısmı o halde, yanlış mı anladım? | |
|
| |
Lestat Audrica Slytherin V. Sınıf
Mesaj Sayısı : 79 Mücadele Tarafı : Kendi Çıkarları Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Yok Kayıt tarihi : 29/05/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (100/100) Düello Gücü: (0/0)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Ptsi Haz. 06, 2011 3:08 am | |
| Simya yada içen kandan kazanılan güç aslında çok basit açıklamalar. Bir kaynaktan mistik bir enerji noktasından bahsedilmiş. Bilmem hatırlar mısınız Esrar dairesine girdiklerinde Dumbledore ile Harry arasında kilitli bir oda hakkında bir konuşma geçmişti. Aynen şöyle demişti beşinci kitapta Dumbledore
"Esrar dairesinde bir oda var. Hep kilitli tutulur. İçinde ölümden, insan zekasından, doğanın güçlerinden hem daha harikulade hem de daha korkunç bir güç var..."(Not Merak edenler için o bölümü kitaptan buldum. 5. Kitap Sayfa 1081)
Konuşmanın devamında bu gücün sevgi ve fedakarlık olduğunu dile getiriyor Dumbledore ancak bana kalırsa sevgi sadece oradaki gücü çekebilmek için bir tür tetikleyici. O tetiklenen güç öldüren lanete karşı koyarak Harry Potter'ın hayatta kalmasını sağlamıştı. Aynı güç Harry'nin fedakarlığı ile tetiklenerek dostlarını korumuştu. Sihir kaynağına böylesine müdahale edebilen bir enerji güçlü bir şey olmalı. Hatta belki de bakanlığın orada o noktada bulunma sebebi de budur. Sonuçta mugglelar arasında ve yeraltında değil Hogwarts gibi ücra bir noktada da yapılabilirdi. Bu güç bizim pek sevgili yaratıklarımıza büyü gücü de bağışlayabiliyordur. Ancak bunun için kalbi saf olanların kurban edilmesi gerekiyordur. Bu nedenle bebek kaçırmaya başlarlar. Yetmezse Hogwarts'a saldırırlar. Bu kurgu çerçevesinde Hogwarts'ta, çeşitli büyü mekanlarında (Hogsmade Diagon yolu Godric hollow vs) ve nihai olarak da bakanlıkta çatışmalar olabilir.
Bu fikrimden sonra söylemek isterim ki kurgu yapıp var mı buna uygun bişiler ortaya atacak demekle değil hep vurguladığım üzere insanları biraz da buna yönelterek kurgular işletilmelidir. Toplu rp başlıkları duyurular ve msnde konuşmalarla mesela. Yapanlar böyle yapıyor. | |
|
| |
John Michael Mc'Dark Dark House Sahibi
Mesaj Sayısı : 21 Mücadele Tarafı : Karanlık Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Kedi Kayıt tarihi : 29/09/09
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (98/100) Düello Gücü: (0/0)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Ptsi Haz. 06, 2011 5:22 am | |
| Bence Kurtadam ve Vampirleri hiç katmayarak orjinal Harry Potter'a sadık kalabilirsiniz. Kurguda gizlenmiş haritalar, kayıp-saklanmış-değerli eşyalar vb. birsürü şey olabilir ve bunları aktif rol oyunu oynamayan Dungeon Masterlar, farklı kişilere, hiç ummadıkları yerlerde kaliteli rol yazıları olur ise eğer buldurtabilirler. Bu sistem şuan burada anlatabileceğim kadar kısa olmadığından kısaca bu şekilde özetleyebiliyorum.
Hatta Dungeon Masterlar NPC yaratıklar yöneterek tehlikeli yerlerde kişilere bir savaş ortamı dahi sağlayabilirler. Ve bu şekilde herşey daha gizemli, nerede, ne zaman ne olacağı belli olmayan gerçekçi bir rol oyunu ortaya çıkabilir. Bu benim zamanında özen göstererek bütün sistemleri yazılı olmak üzere rol oyunları üzerine geliştirdiğim ve ismini FRP Tabanlı Meteryalistik - Realistik Role Playing Game koyduğum bir sistem. Düello Sisteminden esir düşmeye, Sihir Bakanı, Lord ve Mahkeme Başkanından Esnaf'a kadar herkesin kurgu içerisinde rol aldığı bir sistem. Değerlendirmek isterseniz eğer detaylı bir şekilde sistemi size sunabilirim. Hatta ben sistemde Hogwarts'ı kaldırmıştım ve sadece yetişkinlerden oluşan aksiyon dolu bir dünya yaratmayı amaçlamıştım ancak bunu oynayabilecek insan bulamamıştım.
FTM-RPG sistemi ile ilgili detaylı açıklama da şudur ki;
FRP Tabanlı Meteryalistik - Realistik Role Playing Game Sistemi
Bu sistem genel olarak meteryalistliğe yani nesnelliğe dayanmaktadır. Kurguda bahsedilen ve gerçekten de var olan her türlü şeyi içermektedir. Gizlenmiş haritalar, sihirli eşyalar, gizli mekanlar, farklı iksir kombinasyonlarının çözümü, arama-bulma yöntemleri, değişik savaş stilleri gibi aklınıza gelebilecek her türlü şey mevcuttur. Bu sistemin destek noktası aksiyon ve gerçekçi bir fantastik dünyadır, yani realizmdir. Yani var olunan hayat mükemmel bir savaş içerisinde işlemektedir. Ancak herkes günlük hayatını normal bir şekilde sürdürebilmektedir. Ölümyiyenler kafalarına göre hareket edemeyecekler ve ancak Lord'dan aldıkları emirler doğrultusunda ipucu vererek, herhangi bir şekilde bunu karşı tarafa sezdirerek saldırı gerçekleştirilebilecektir. Bu sistemde herşey Dungeon Master ve Game Master tarafından kontrol altında tutulmaktadır. Yönetim demiyorum çünkü DM ve ya GM'nin hiçbir karakteri yönetme yetkisi RPG bazında yoktur. Bu yüzden düellolarda aktif kontrolü sağlayacak olanlar ve her türlü olayın sorumluluğunu üstelenen de onlar olacaktır.
FTM-RRPG'de herkes kurgunun içinde vardır. Herkes kendine ayrı bir kurgu oluşturabileceği gibi aynı zamanda da var olan büyük kurgunun içerisindedirler. Seçilmiş karakterler var olacaktır ve bunlar asla ve asla sabit kalmayacaklardır. Her kurguda değişecektir. Seçilmiş karakterler rol kaliteleri oldukça yüksek olan edebi karakteri oturmuş ve karakterini doğru yansıtabilen oyunculardan seçilecektir ancak bu karakterlerin ölüm riski, esir alınma riski oldukça fazla olacaktır. Seçilmiş karakterlere teklif götürülecek ve bunu göze alıp almadıkları sorulacaktır. Bir dükkan çalışanı yazdığı sıkı bir rol yazısı ile herhangi bir nesneyi bulabilirken bazen Lord bile bulamayacaktır. Ancak bu şans değildir. Tamamı ile GM kontrolündeki oyuncuların gösterdikleri çaba doğrultusundadır. Yani kurguyu yaşayabilmek için kesinlikle önemli bir rütbe yahut karaktere sahip olmanız gerekmeyecektir. Çabanız ve karakterinizin seviyesi, yaşı vb. şeyleri doğrultusunda hakkettiğinizi fazlası ile aldığınız bir sistemdir.
Bu sistemin işleyiş noktasından sorumlu kişiler kesinlikle DM ve GM'dir. Game Master ayrı bir hesap açamaz, kurgu içinde yer alarak oyuna katılamaz ve sebepsiz yere kimseyi yargılayamazl. Sadece rol sisteminde tecrübesi bulunan ve rol karakteri ile Dungeon Master'lığı ayırabilen kişiler oyun karakterine sahip olabilecektir. Kesinlikle mantığa ve sisteme uygun kararlar almak zorundadırlar. Soru işaretine mahal vermeyecek şekilde de açıklamak zorundadırlar. Aksi bir durumda banlanmazlar, üye sayısının gereksizliği ilkesi ile silinirler.
Dungeon Master yönettiği herhangi bir olayı Game Master'a sunmak zorundadır. Game Master'ın incelemesinden sonra sonuç belirlenerek oyunculara bildirilir.
Sistemin asıl amacı aksiyonu sonuna kadar yaşatmak, normal hayattan başka birşey olmayan diğer sistemlerde monotonlaşan normal hayatı özlenir hale getirerek dilenildiği gibi bu normal hayatı yaşatmak ve herkesin seçtiği meslekteki görevini düzgün olarak yerine getirmesini sağlayarak kusursuz bir işleyişe sahip olmaktır. Bu işleyişi elde edebilmek zor değildir. Doğru kontrol altında bulunulduğu zaman kusursuz olacak olan bu sistem oyuncuların egolarının yok edilmesi ilede oldukça ilgilidir. Ne kadar fantastik bir dünya da olsa unutmayın: Siz bir canlısınız; ölebilirsiniz, yaralanabilirsiniz, esir alınabilirsiniz, araba da çarpabilir başınıza saksı da düşebilir, aşkta yaşayabilir, gülebilir, ağlayabilir, gezebilirsiniz. Evet; var olan sistemde bunların hepsi zaten yaşanmaktadır ancak monotonlaşmıştır ve kontrol edebilme yetisine sahip olmayan kontroletörlerin elindedir. Bu sistmein amacı dediğim gibi aksiyonu sonuna kadar yaşatarak "gerçek hayatı" yaşanılabilir ve sıkıcı olmayan bir hale getirmek.
Yani kısacası; buraya girdiğinizde sizin adınz XXXXX XXXXXX ve siz artık başka bir dünyada yarattığınız karakterle yapmanız gereken şeyleri yapan ve istediğiniz şekilde hayatınızı yönlendirebildiğiniz gerçekliğin içindesiniz. Zaten bu yüzden ismi FRP Tabanlı "Meteryalistik - Realistik" Role Playing Game Sistemi... | |
|
| |
Beatrice DeGarcia Slytherin II. Sınıf
Mesaj Sayısı : 102 Mücadele Tarafı : Ne tarafı? Kimin tarafı? Kim? Ne zaman? Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Ayberk Kayıt tarihi : 03/06/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (65/100) Düello Gücü: (30/60)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Ptsi Haz. 06, 2011 10:09 am | |
| - Lestat Audrica demiş ki:
- Simya yada içen kandan kazanılan güç aslında çok basit açıklamalar.
Aynı fikirdeyim. John, bahsettiğin bana göre rpg'nin ütopyası (: Karakter rp leri dışında sürekli akışta olan bir dinamiğe sahip çok da güzel özetlemişsin ama uygulamasının anlatımı kadar kolay olacağını zannetmiyorum. Özellikle DM ve GM'lere düşen iş yükü muhtemelen problem olacaktır, kurgu içinde karakter anlamında yer alamayacak olup sadece bu işe odaklanacak üye bulmanın zorluğundan bahsetmiyorum bile. Ayrıca daha önce yine bir hp rpg sitesinde denendiğini hatırlıyorum, bilmiyorum bunu deneyen yine sen miydin? Çünkü kendinin geliştirdiğini söylüyorsun. Her neyse yine böyle karakterlere sandıklar, gizli odalar düşürmek amaçlanmıştı ama yürümedi. Gerek aktif olma sorunları yüzünden, gerek objektif olamamak yüzünden, gerek olayın tek bir arkadaş gurubu içerisinden dönmeye başlamasından üye kaybı ve sistemin sonu. Bence projen mükemmel devlet ütopyalarından farksız, teoride çok güzel ama uygulaması ve devamlılığının sağlanması imkansız olmasa da çok zor. | |
|
| |
Jaiden Matthias Rainhard Gezgin
Mesaj Sayısı : 66 Doğum tarihi : 03/05/90 Yaş : 34 Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Bembeyaz bir baykuş. Kayıt tarihi : 28/05/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (100/100) Düello Gücü: (0/0)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Ptsi Haz. 06, 2011 11:51 am | |
| Vampir ve kurtadamları hiç katmadan orjinal HP evrenine sadık kalmamız konusunda hemfikirim. | |
|
| |
Agnes D'onche Ravenclaw V. Sınıf
Mesaj Sayısı : 117 Doğum tarihi : 22/02/95 Yaş : 29 Mücadele Tarafı : Tarafları saçma bulduğu için Tarafsız. Sihirsel Soy : Safkan Evcil Hayvanı : Crookie adında bir kedisi var. Kayıt tarihi : 05/06/11
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (93/100) Düello Gücü: (30/60)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Ptsi Haz. 06, 2011 12:29 pm | |
| - Jaiden Matthias Rainhard demiş ki:
- Vampir ve kurtadamları hiç katmadan orjinal HP evrenine sadık kalmamız konusunda hemfikirim.
Katılıyorum. | |
|
| |
Archill Thomas Caliente ░Emekli Hogwarts Müdürü ░
Mesaj Sayısı : 2864 Doğum tarihi : 24/12/90 Yaş : 33 Mücadele Tarafı : Aydınlık~ Sihirsel Soy : Safkan~ Kayıt tarihi : 23/04/09
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Rpg Puanı: (100/100) Düello Gücü: (50/60)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Ptsi Haz. 06, 2011 12:34 pm | |
| Böyle düşünenler için yeni kurgunun problem olacağını düşünmüyorum. Sadece HP odaklı RP yapmak isteyenler, kurgularına hiç kurtadamları ya da vampirleri katmadan RP yapabilirler. Ayrıca şunu da söylemek istiyorum. Sitemiz bir HP-RP sitesi, kurtlar ve vampirler sadece kurgulara renk katmak için uydurulmuş şeyler. Büyücüler çoğunlukta ve ön planda olacak. | |
|
| |
Sophia Widmore Ravenclaw V. Sınıf
Mesaj Sayısı : 1716 Doğum tarihi : 22/10/93 Yaş : 30 Sihirsel Soy : Safkan. Kayıt tarihi : 15/06/09
Bilgiler Quidditch Mevkiî: Takım Kaptanı & Kovalayıcı Rpg Puanı: (98/100) Düello Gücü: (0/0)
| Konu: Geri: ~ Yeni Site Kurgusu Ptsi Haz. 06, 2011 4:12 pm | |
| Arkadaşlar simya ya da içilen kan ile kazanılan büyü gücü kesin değil. Zaten yazılan kurgu sizin görüşlerinizi de içine katacaktır. Konsey bu konuda değerlendirmelerini yapıp, herkesin beğenebileceği bir kurgu ortaya koyacaktır. Siz de düşüncelerinizi bizimle paylaşırsanız seviniriz. *.- | |
|
| |
| ~ Yeni Site Kurgusu | |
|