Phoenix ! ~ Harry Potter Rpg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaEski ParşömenLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Ivan Ratnikov

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
Ivan Ratnikov
Ravenclaw V. Sınıf
Ravenclaw V. Sınıf
Ivan Ratnikov


Mesaj Sayısı : 21
Mücadele Tarafı : 'nin doğrultusunda
Sihirsel Soy : pureblooddddah
Evcil Hayvanı : şişme kedi
Kayıt tarihi : 10/07/11

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
Ivan Ratnikov Left_bar_bleue97/100Ivan Ratnikov Empty_bar_bleue  (97/100)
Düello Gücü:
Ivan Ratnikov Left_bar_bleue0/0Ivan Ratnikov Empty_bar_bleue  (0/0)

Ivan Ratnikov Empty
MesajKonu: Ivan Ratnikov   Ivan Ratnikov Icon_minitimePaz Tem. 10, 2011 7:45 pm


*Sihir Dünyasını düşününce aklınıza gelen şeyler ve size hissettirdikleri nelerdir?

Bilgi araştırmaya müsait bir soyutluktur. Araştırma kriterleri ne olursa olsun sınırları gördüğünde körelmeye başlar. Klasik dünya anlayışında kişi, bilgiyi belirli ögelere göre sınırlandırmak zorundadır zira metafizik ögelerin varlığına inanmaz. Dolayısıyla bir ağacın oluşum aşamasında atom ve molekülleri dikkate alır. Eğer metafizik varlıklarla örtüşen bir görüşe sahip olsaydı, bu, onun sınırlarını kaldırmasında yardımcı olacaktı ve anlayacaktı ki bir ağaç yalnız atom ve molekülden oluşmazdı. Demek istediğim, sınırları olmayan bir düzlemde bilebilecek ve yapabilecek pek çok şeyimiz vardır, normal dünya insanlarına nazaran. Bu sebepten ötürü daha çok şey bilmek ve daha çok yeti sahibi olmak bir inançtır. Ancak bunları herkesin bilemeyeceğini ve yapamayacağını bilmek ise sevinçtir.

*Geniş bir labirentte kayboldunuz. Vakit gece. Ne yapardınız, neler hissederdiniz?

Ani hamleler yeterince iyi olamamıştır hiçbir zaman. Ölçme, yorumlama, plan üçlüsünden şaşan kişi doğru sonuca ulaşamaz. Değerlendirmelerden uzak bir yaşam biçimi ise kaybettirir. Dolayısıyla her an neler olacağını bilemeyiz, yalnızca tahmin edebiliriz ve bunu da ölçme ve yorumlama ile yaparız. Daha sonrasında ise plan gelir. Plan son derece sistematik ama bir o kadar da kıvrak olabilmelidir. Kıvırma noktaları iyi ve özenle seçilmeli, aynı şekilde yerleştirilmelidir. İstenmedik ihtimaller her daim dikkate alınmalıdır ki sağ ve solumuzdaki duvarların da sağ ve sollarında duvarlar olduğu dikkate alınabilsin. Dolayısıyla eğer labirentten kurtulmak isteniyorsa bu üç aşama ile hareket etmeli, detayları ise atlanmamalıdır. Ancak labirent içersinde keşfedilmeyi bekleyen bilgilerin olması durumu çok farklıdır. İşte burada kıvrak noktalar devreye girer, bilgi alınır ve yola devam edilerek labirentten çıkılır. Hiçbir labirent beyin kıvrımlarından daha karmaşık olamaz.

* Üç Büyücü Turnuvasına katıldınız ve ilk göreviniz ejderhadan kurtulup altın yumurtayı almak. Ve rakipleriniz sizden çok daha güçlü. Ne yapardınız, nasıl bir stratejiyle ejderhanın karşısına çıkardınız ve neler hissederdiniz?

Söylediğim gibi, ölçme, yorumlama ve plan. Bunlar hep işe yarar. Her zaman yaramalıdır, yaramadığı takdirde suç asla yöntemin değildir, yöntem yol gösterir ve yola bakıp da gördüğünüz şey her zaman algılarınızın doğru çalıştığı ana denk gelen o görüntü değildir. Dolayısıyla yöntem suçsuzdur, suç algıdadır. Aynı şekilde canlı bir rakibinizin olması bir nebze avantaj olabilir zira algılar karşı tarafta da vardır ve kimi zaman onlar da yanlış işleyebilirler. Yahut yanlış işletilebilirler. Rakibimin algısını bozacak herhangi bir şeye kalkışmak benim için yüksek avantaj demektir, ancak başarılı olursam. Bu sebeple de ölçme ve yorumlamadan destek almalıyım. Yorum sonucunda vardığım karar doğrultusunda planımı –kıvrım noktalarını unutmadan- oluşturur ve rakibimin algılarını yanlışa sürükleyerek dikkatini bozarım. Başarıya ulaştığım takdirde belki de beni bir tehdit unsuru olarak görmeyecektir. Yahut başka bir şeyle meşgul olacağından yumurtayı almam son derece kolay olacaktır.

*Seçme şansınız olsa hangisini seçerdiniz, sebebiyle birlikte belirtiniz? Mürver Asayı mı? Görünmezlik Pelerinini mi? Diriltme Taşını mı?

Görünmezlik Pelerini’dir elbette. Zira Mürver asa ile bilgiye ulaşmak ancak tehdit ile mümkün olabilir. Eğer tehdit etmeden, direkt olarak öldürmeye ve engelin ardındaki bilgiye ulaşmaya çalışırsak iz bırakmış oluruz. Bu da ya yakalanmamızı kolaylaştırır, ya da bilginin öğrenildiği haberini yayabilir. Bunlar ise sadece iki ufak ihtimal. Ve eğer ki Diriltme Taşı ile bilgiye ulaşmaya çalışıyorsak, bu da en fazla bir defa işe yarayabilir. Ulaşım, ölüm, erişim. Bunlar yetersizdir ancak bir Görünmezlik Pelerini’ne sahip olduğunuz takdirde, bilgi önünüzdedir. İz bırakmadan, sessizce, görünmez bir şekilde oradasınızdır ve belkide bilgiyi o an kaleme döken kişinin yaptığı o işe şahit dahi olabilirsiniz. Nefesinizi dahi hissettirmeden bunu yapabilmek bu materyalle mümkündür. Bu soruya bilginin önemini dikkate almaktan başka bir şekilde cevap verilemezdi. Bilgiye ulaşma istemi dikkate alınmadan hiçbir şey eyleme geçirilmemelidir. Kazanç yalnızca güç olabilir ve güç bilgiden geçer. Ancak unutulmaması gereken şey, bilgiye ulaşmak da, bilgiyi kullanmak da zekaya bakar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Aleida Widmore
Kemik Torbası Sahibesi & Yönetici
Kemik Torbası Sahibesi & Yönetici
Aleida Widmore


Mesaj Sayısı : 530
Mücadele Tarafı : Widmore.
Sihirsel Soy : Safkan.
Evcil Hayvanı : Kedi - Ralph.
Kayıt tarihi : 22/07/10

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
Ivan Ratnikov Left_bar_bleue100/100Ivan Ratnikov Empty_bar_bleue  (100/100)
Düello Gücü:
Ivan Ratnikov Left_bar_bleue0/0Ivan Ratnikov Empty_bar_bleue  (0/0)

Ivan Ratnikov Empty
MesajKonu: Geri: Ivan Ratnikov   Ivan Ratnikov Icon_minitimePaz Tem. 10, 2011 11:56 pm

Ravenclaw
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Ivan Ratnikov
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Phoenix ! ~ Harry Potter Rpg :: ||| Karakterini Yarat :: Rütbe Belirleme :: Seçmen Şapka-
Buraya geçin: