AnasayfaEski ParşömenSSSKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Yeni Quidditch Sistemi Fikri

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Kevin Marquéz
Büyüceşura Hâkimi
Büyüceşura Hâkimi
avatar

Mesaj Sayısı : 263
Mücadele Tarafı : Aydınlık
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 14/07/09

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Çarş. Mayıs 25, 2011 11:00 pm

Arkadaşlar yeni bir Quidditch Sistemi geliştirdim. Sebebi ise eski Quidditch sisteminin maçları biraz eğlencesiz geçtiği için ve Üyeler zarlara fazla inanmadıkları için.

QUİDDİTCH SİSTEMİ:

Kovalayıcı İçin;

Quidditch'de bilindiği gibi bir takımda 3 Kovalayıcı var. Yani 2 takımda toplam 6 Kovalayıcı oluyor.

DM [1-20] Arasında bir sayı belirliyor. Eski Sistemde olduğu gibi Normal Quidditch oyuncuları ilk Maça Giriş Ro yapıyorlar. Kovalayıcılar Rp'lerini yaptıktan sonra [1-30] Arasında bir sayı yazıyorlar. Sayıya eşit gelen yada en yakın olan karakter hamleye başlıyor. DM Rp'sinde hamleyi yapmasını belirtiyor. İlk hamleyi yapacak olan Kovalayıcı Quaffle'nin ona geldiğini Rp'sinde belirterek kalenin önüne geliyor.

Bildiğiniz gibi Kalede 3 Giriş Direği var. Kovalayıcı Rp'sini yapıyor ama Rp'sinde sadece gönderdiğini belirtiyor.

[ Sağ'a - Ortaya - Sol'a ] Bu 3'den birine attığını belirtmiyor. Bunu DM'ye gönderiyor.


Tutucu İçin;

2 Takımda toplam 2 Kaleci var. Kovalayıcının işi sonunda Tutucu, Kovalayıcıyla başbaşa kalıyor.
Kovalayıcı Quaffle'yi hangi köşeye attığını üstü kapalı önceden belirtiyor. Tutucuda Rp'sinde hangi köşeye uzandığını üstü kapalı belirtiyor.
Örnek: ****** Doğru uzandım. [ Sağ'a - Ortaya - Sol'a ] Bu 3'den birine.
DM'de buna göre sayıyı veriyor yada Atağı yeniden başlatıyor.



Arayıcı ve Vurucuda Maçın Akışına göre Rp yapacaklar.

Arayıcı İçin
;


Arayıcının bulma şansıda, takımı üst üste 3 kere atak yaparsa, yani böyle bir şans gelirse Arayıcı için bir atak şansı doğar ama değerlendiremeye bilir.

Vurucu İçin;

Vurucu ise rakibin atağını engelleyerek onları sakatlandırabilir. Atak şansı olmayan takımın vurucularına [1-10 ] arasında sayı sorulur. Vuruculardan sayı tahminleri alınır. DM'nin istediği sayı denk gelirse birinden istediği oyuncuyu sakatlandırırlar. Denk gelmezse ıska geçer.



Not: Arkadaşlar bir fikriniz varsa sistemin üzerine ekleyebiliriz yada değiştirebiliriz. Bu sadece bir öneri.

_________________



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Rapunzél Accessorize
Moda Tasarımcısı & Accessorize Of Palace Sahibesi
Moda Tasarımcısı & Accessorize Of Palace Sahibesi
avatar

Mesaj Sayısı : 69
Mücadele Tarafı : Platform Topuk
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 21/05/11

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Perş. Mayıs 26, 2011 1:58 am

Benim kafama yattı bu sistem. Fakat maçlarda dönüşümlü olarak DM'ler açık ve birbirleri ile irtibatta olmalı. Çünkü önerilen sistem öncekinden daha zahmetli.

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Marquéz
Büyüceşura Hâkimi
Büyüceşura Hâkimi
avatar

Mesaj Sayısı : 263
Mücadele Tarafı : Aydınlık
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 14/07/09

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Perş. Mayıs 26, 2011 7:03 pm

Kesinlikle Öyle. Ama daha eğlenceli.

_________________



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Stanislov P. Vladislav
Kurtadam
Kurtadam
avatar

Mesaj Sayısı : 13
Doğum tarihi : 08/08/90
Yaş : 27
Mücadele Tarafı : Aile.
Sihirsel Soy : Kurt
Kayıt tarihi : 22/05/11

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 12:07 am

Zar sistemi işin içine girdiğinde kimse Rp yapmıyor arkadaşlar. Emeğine sağlık fakat, bunu senelerdir görüyoruz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desmond Fionnlaqh
Vampir
Vampir
avatar

Mesaj Sayısı : 258
Mücadele Tarafı : Bencil.
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 25/10/09

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 12:20 am

Bence zar olmamalı. ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Stanislov P. Vladislav
Kurtadam
Kurtadam
avatar

Mesaj Sayısı : 13
Doğum tarihi : 08/08/90
Yaş : 27
Mücadele Tarafı : Aile.
Sihirsel Soy : Kurt
Kayıt tarihi : 22/05/11

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 12:27 am

Aynı fikirdeyim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Orphee Allison
Ravenclaw V. Sınıf
Ravenclaw V. Sınıf


Mesaj Sayısı : 176
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 21/05/11

Bilgiler
Quidditch Mevkiî: Vurucu
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 3:48 am

Ben bu fikri desteklemekteyim hala.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Marquéz
Büyüceşura Hâkimi
Büyüceşura Hâkimi
avatar

Mesaj Sayısı : 263
Mücadele Tarafı : Aydınlık
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 14/07/09

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 10:19 am

Evet arkadaşlar işte dediğim gibi, zar sistemi zaten yok. Sadece tahmininiz var yani kendi şansınızı kendiniz yaratıyorsunuz. Sorumluluk DM'lere yada Yöneticelere kalmıyor. Adaletli bir şekilde Quidditch yapılabiliyor.

_________________



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desmond Fionnlaqh
Vampir
Vampir
avatar

Mesaj Sayısı : 258
Mücadele Tarafı : Bencil.
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 25/10/09

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 3:42 pm

Ama ben iyi bir rp oyuncusuysam ve karşımdakinden daha iyiysem niye şansa bırakayım ki.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Marquéz
Büyüceşura Hâkimi
Büyüceşura Hâkimi
avatar

Mesaj Sayısı : 263
Mücadele Tarafı : Aydınlık
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 14/07/09

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 7:58 pm

Aa. Şimdi Rp'ye göre değerlendirme kesinlikle Yönetimin başını çok sıkıştırır. Karşındakide buna itraz ederse Yönetimin işi gücü kalmaz bunla uğraşır. Dediğim gibi Quidditch'de şans faktörü olmalı ama şanslarını kendileri yaratmalı, yani Zar sistemi kesinlikle olmamalı.

_________________



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Niccolò Bruno
Galleria d'Arte di Bruno Sahibi
Galleria d'Arte di Bruno Sahibi
avatar

Mesaj Sayısı : 56
Doğum tarihi : 24/04/97
Yaş : 21
Mücadele Tarafı : Tarafsız.
Sihirsel Soy : Safkan.
Kayıt tarihi : 06/05/11

Bilgiler
Quidditch Mevkiî: Tutucu
Rpg Puanı:
97/100  (97/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 8:12 pm

    Bence zar sistemi olmalı, çünkü eğer zar sistemi olmazsa işin eğlencesi kaçacaktır. Karşımızdakini yönetemeyeceğimize göre kendi sınırlarımızda sıkışıp kalırız. Biz bir davranışta bulunuruz karşımızdaki reddeder. Yani zar sistemi olursa, daha bir heyecanlı olur kurgular. Kendi sınırımızı aşabiliriz. Yani, zar sistemi olmazsa işin zevki kaçacaktır gibi geliyor bana.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Marquéz
Büyüceşura Hâkimi
Büyüceşura Hâkimi
avatar

Mesaj Sayısı : 263
Mücadele Tarafı : Aydınlık
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 14/07/09

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 8:55 pm

Şimdi zar sistemininde böyle bir yanı var. Karakterler DM'ye inanmıyorlar. Çünkü attığımız zarı kendi gözleriyle görmüyorlar. Birde şöyle birşey var. Örnek admin Hog. Müdürü. Öğrenci karakteride Quidditch takımında. Böyle olunca sanki zarı kafamızdan sallıyormuşuz gibi sanki şaibeli gibi davranıyorlar ve bu hiç hoş olmuyor.

_________________



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Feodora D'or
Ravenclaw V. Sınıf & Sınıf Başkanı & Yönetici
Ravenclaw V. Sınıf & Sınıf Başkanı & Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 609
Doğum tarihi : 10/09/91
Yaş : 26
Mücadele Tarafı : Saçları
Sihirsel Soy : PureBlood
Evcil Hayvanı : Boo
Kayıt tarihi : 29/01/10

Bilgiler
Quidditch Mevkiî: Arayıcı
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
30/60  (30/60)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 9:00 pm

Tamam o zaman şöyle birşey yaparız; bir anket oluştururuz. En çok kimin sözüne güvenirsiniz diye, en fazla oyu alan Dm olur.

_________________





Spoiler:
 

O benim dünyam:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Marquéz
Büyüceşura Hâkimi
Büyüceşura Hâkimi
avatar

Mesaj Sayısı : 263
Mücadele Tarafı : Aydınlık
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 14/07/09

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 9:11 pm

Aslında benim bir fikrim var. Quidditch oyuncuları için sitede küçük bir Chatbox açıcam oradan yaparız.

_________________



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Aphrodis Audrey Phyllis
Ravenclaw V. Sınıf
Ravenclaw V. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Mücadele Tarafı : Yok
Sihirsel Soy : Safkan
Evcil Hayvanı : Hamster
Kayıt tarihi : 12/05/11

Bilgiler
Quidditch Mevkiî: Kovalayıcı
Rpg Puanı:
95/100  (95/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 9:21 pm

Fikir cidden güzel. Ama zar sisteminden tam olarak bir farkı yok. Tutulan bir sayı var sonuçta. Yine inanmamaları mümkün.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Feodora D'or
Ravenclaw V. Sınıf & Sınıf Başkanı & Yönetici
Ravenclaw V. Sınıf & Sınıf Başkanı & Yönetici
avatar

Mesaj Sayısı : 609
Doğum tarihi : 10/09/91
Yaş : 26
Mücadele Tarafı : Saçları
Sihirsel Soy : PureBlood
Evcil Hayvanı : Boo
Kayıt tarihi : 29/01/10

Bilgiler
Quidditch Mevkiî: Arayıcı
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
30/60  (30/60)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 9:38 pm

İnanmayan oynamasın o zaman, zar sistemi gayet eğlenceli bir sistem bence. Diğerlerinin uzun uzadıya rp yapmasını kimse bekleyemez. Çok saçma olur öbür türlüsü

_________________





Spoiler:
 

O benim dünyam:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Aphrodis Audrey Phyllis
Ravenclaw V. Sınıf
Ravenclaw V. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Mücadele Tarafı : Yok
Sihirsel Soy : Safkan
Evcil Hayvanı : Hamster
Kayıt tarihi : 12/05/11

Bilgiler
Quidditch Mevkiî: Kovalayıcı
Rpg Puanı:
95/100  (95/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   Cuma Mayıs 27, 2011 10:00 pm

Ya zaten zar sistemi en iyisidir. Şans olmalı yani, rpleri değerlendirmek daha taraflı gibi durur. Bence bu düşünülen sistem iyi yani.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kevin Marquéz
Büyüceşura Hâkimi
Büyüceşura Hâkimi
avatar

Mesaj Sayısı : 263
Mücadele Tarafı : Aydınlık
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 14/07/09

Bilgiler
Quidditch Mevkiî:
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   C.tesi Mayıs 28, 2011 10:09 am

Peki ozaman, daha sistemi dahada geliştirerek teknolojik yapmaya çalışıcam. Site içinde küçük bir chatbox kurup oradan atılan zarları herkes görebilecek.

_________________



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Lolita Shwetz
Gryffindor V. Sınıf
Gryffindor V. Sınıf
avatar

Mesaj Sayısı : 58
Doğum tarihi : 30/08/93
Yaş : 24
Sihirsel Soy : Safkan
Kayıt tarihi : 18/05/11

Bilgiler
Quidditch Mevkiî: Takım Kaptanı & Vurucu
Rpg Puanı:
100/100  (100/100)
Düello Gücü:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Quidditch Sistemi Fikri   C.tesi Mayıs 28, 2011 11:16 am

Fazla tartışmaya gerek yok zaten Gry.lar artmadıkça Quidditch hayal olarak kalacak bize. ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Yeni Quidditch Sistemi Fikri
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» [Ultra Zırhlar] [Yeni Npcler] [7/24 Online Gm] [120 LWL'lik Silah & Zırhlar]
» Son Çıkan Türkçe Klipler .avi uzantılı
» Raw GM[Genel Başkanı] Randy Orton'ın Odası
» Kutsal Savas -Yeni Bir Macera +65 Npcler Partizan Muho Koşş [Resimli]
» Tom Kaulitz Röportajı.

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Phoenix ! ~ Harry Potter Rpg ::  Geçmiş-
Buraya geçin: